Диканський Навчально Виховний комплекс (Диканська ЗОЩ І-ІІІ ст.) будувався протягом 2 років, але за такий короткий період перед нашими очима виросла двоповерхова, красива будівля. На її відкриття 2000 р. приїжджав навіть тогочасний президент - Леонід Данилович Кучма.
Він подарував нашій школі 11 комп'ютерів, які нещодавно були доповнені новими та вдосконаленими.
Диканський НВК №2 був перейменований у Гімназію №2. На данний момент - це Диканська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів. Наша школа має приємний сонячний колір. Має нове, зручне обладнання. В нашій школі близько 30 вчителів, які в будь-яку хвилину допоможуть учневі. Кожного року проводяться різні свята, дійства. Наприклад КВК, Свято Осені... У нас є свій лідер, який обирається раз у два роки. 
А знаходиться навчальний заклад на славнозвісній Диканщині. Диканька прославлена не лише недавно відбудованою Тріумфальною Аркою, а й Кочубеївськими дубами, Бузковим гаєм, Миколаївською церквою.
Проблема, над якою працює школа: «Підвищення навчальної компетентності учнів на основі сучасних педагогічних технології та методик в умовах інформаційно-комунікаційного простору»
Перспектива розвитку школи – це - створення шкільної телекомунікаційної мережі; - формування інформаційно-технологічної інфраструктури регіональної системи освіти, включаючи:
  • забезпечення школи засобами доступу до глобальних інформаційних ресурсів;
  • створення і реалізація системи освітніх порталів для інформаційного і науково-методичного забезпечення розвитку освіти;
  • створення в школі єдиного освітнього інформаційного простору шляхом впровадження інформаційно-комунікаційних засобів управління й організації навчального процесу та комплексної автоматизації їх бібліотек;
  • забезпечення учнів і вчителів, що активно використовують інформаційні і комунікаційні технології, сучасними навчальними матеріалами, зокрема – цифровими освітніми ресурсами; 
  • підготовка і підвищення кваліфікації педагогів і управління у галузі використання інформаційних і комунікаційних технологій в освітньому процесі;
  • реалізація профільних навчальних програм засобами дистанційної освіти;
  • створення інформаційно-ресурсних центрів для розповсюдження нової практики викладання;
  • підтримка ініціатив педагогів і шкіл, направлених на створення нової практики навчання.